Kızlar bu iştahsız çocuk anneleri beni anlar gene sabah 2 saat ağladım artık uğraşmak istemiyorum bile 27 aylık , sabah kalktıktan nr kadar sonra versem kahvaktı öğlen kaç saay sonra meyveyi hangi ara yiyecek kafam çok dolu 1.5 sen yde kadar uykusuzluk çekitm orası ayrı uyku ço çok önemli ama bu iştah da beni yordu o kadar üzülüyorum ne yapacam akıl verin zorlamayın diyenler olacak ama ara öğün vermeden dr deniyorum