ecedurucbkc emzik denediniz mi? Emzirdikten sonra tam aranırken emzik vermeyi deneyin isterdeniz. Benimki 4 emzik denedim tutmadı. benimki de 6 aylık olmak üzere, emerek uyuyor. Şunu fark ettim benim kucağımdaysa bende her daim meme açık vaziyette bekliyorum :( çünkü süt kokusunu alıyor ya rn ıfak kıpırdanmda ağzıyla arıyor bulamazsa sinirleniyor ağlıyor uyku açılıyor ve 3 saat daha öteye gidiyor. Ama eşim bazen ben baygın gibi yorgun olunca emzirdikten sonra gözleri kapanınca direkt kucağımdan ona veriyorum o da odada gezdire gezdire bazen kar küresi açıp onu tutup ışığı sesi var ya onu gösterip pusette sallaya sallaya vs değişik değişik yöntemlerle uyutuyor. Benden o halde gidince 5dk da uyuyor bazen uyanıyor olsa da. Sonra o uykusu yaklaşık 3 saat sürüyor. Ama ben gece boyu ve tüm gün emerek uyuttuğum için yarım saat anca uyuyor eğer ki kucağımdaysa hele mutlaka meme arıyor kızıyor. Bazen de gece uyandığını hissettiğim anda hiç kucağıma almadan beşiğini sallayıp şş şş yapıyorum tekrar uykuya dalabiliyor. Ama emerek uyutma işte böyle maalesef. İyice uykusu gelmeden memeye gelmez. Memeye geldiği gibi uyku moduna geçer. O yüzden tam emmez. Tam emmediği için kilo almaz. Memede bıraksam 1 saat emzik gibi tutar sadece ağzında çektiğim gibi uyanır. Yani uykusu da uyku olmuyor ve ben tüm gün sessizlikte kucağımda bekliyorum. Ama artık kaldırıyorum iyice yoruyorum 2-3 saat sonra emzirip eşime vermeye çalışıyorum gece ilk uykusu için en azından orda dinleneyim diye.