ilayprensesim Anneler ek gıdaya geçiyoruz. Evde arıtıcı kullanıyoruz ama bebeğe verilmesinde bi sakınca var mı emin olamadım. Siz bebeklerinize arıtma suyu ya da satın su mu veriyorsunuz yoksa ebebekte falan satılan bebek sularından mı?
Semaaa39 ilayprensesim bizde arıtma kullanıyoruz. 6 ayda bir düzenli değiştirtiyoruz iç malzemelerini. Bu yüzden direk arıtma suyuyla başlamıştık. Hazır satılan sular plastik şişelerin içinde beklediği için hiiiiiç mantıklı gelmemişti bana. Normal suları kaynatıp ılıtmakta hem yararlı hem zararlı herşeyi öldürüyor. Arıtma vermeyecekseniz bile cam şişelerin içinde bulunan suları alabilirsiniz
aysmaa Ben hazır suyu kaynatıp soğutup veriyorum ,aritma kullanacaksanız da hazır suda da 5 dk kaynatıp o şekilde verin bence, e bebekteki suları hiç denemedim ihtiyaç duymadım 🌸
ilayprensesim Semaaa39 evet plastikte ne kadar durduğu belli değil doğru söylüyorsunuz ☺️ teşekkür ederim 😘
ilayprensesim beyzzsenturkk_ evet bende öyle bişeyler duydum o yüzden sormak istedim ☺️ teşekkür ederim 😘