Ssss123_ss 8 aylıkken tutunup kalkmaya başlamıştı. 10 ayı daha doldurmadan kendi kendine bir kaç adım atıp düşüyordu. Yılbaşı ağacına doğru yürümüştü oradan hatırlıyorum 😃 uzun süre bizim elimizden tutup yürüdü öyle, koltuklara duvarlara tutunup yürüdü. Doğum gününe 3 gün kala da tamamen desteksiz yürümeye başladı.