momft25 Çalışmaya başlayacağım kızım 17 aylık oldu artık evimin yakınında bir bakıcı buldum içime sindi 8 5 çalışacağım haftaiçi. Ücret olarak ne ödüyorsunuz yol yemek parası yok zaten sadece bakım parası olacak
yokolmaz momft25 bizim burda bı akrabamiz da çocuk bakiyo ,ama sadece çocukla ilgileniyo ,evin işi falan yok .7 8 lira aliyo.
Birminikaslan momft25 ben şimdilik 3 güne kendi evinde bakıyor 4 veriyorum ama değiştireceğiz bakıcımizi 4 güne 6 ya da 6 buçuk diyeceğiz bakalım
momft25 adaatuna yani o zaman bakıcı yerine kreş daha mantıklı kreşler bile bu kadar pahalı değil ve en azından daha güvenli
CizerBirAnne momft25 yarım gün evimizde bakıyor 3bin veriyorduk ama bu ay arttıracağız konuşmadık daha. Muhtemelen 5-6bin yaparız.
kuzeytobaby momft25 nerde yaşıyorsunuz ki ? Soru çok genel olmuş. İstanbul’da asgari ücret e bakıyorlar
alparslan1_ adaatuna öyle ama birazda yapılan işte önemli. Sektörün içindeyim ondan biliyorum. Ama fiyat konusunu pek bilmiyorum kendi fikrimi söyledim.
momft25 adaatuna anladım sizin bebeğiniz küçükmüş benim 18 aylık oluyo artık kreş ve bakıcı arasında kaldım