terazikadini Fulihkn teşekkür ederim binamızda bi komşudan tüm daire sakinleri şikayetçi imza toplayıp evden çıkarma diye bir kural varmı
Fulihkn terazikadini ev sahibinin onu uyarıda bulunması gerekiyor ve hani zor bi süreç yani imza toplayıp attırmak biraz zor hatta imkansız