Cansu85 ben ne kullandiysam fayda etmedi, kremler, hakiki zeytinyagi, kantoron hic biri fayda etmedi. Kanadi yarildi. Ben basta aventin elektronik pompasiyla sagip verdim bir nebze duzeldi uclari kanamalarim gecincede avent gogus kapaklari kullandim onunla birlikte toparlandi. Simdi yara yada kanamam yok ama hala aciyor. Zamanla nasirlasacak diyorlar bekliyorum.