Benim kızlarımın arasinda 32 ay var,yani 3 yaşa yakin. Ben çok zorlandim,küçük kızım çok huysuz bir bebekti sürekli ağlardı 2 yaşa geldi hâlâ ayni. Büyük kızım benimle oynamak isterdi ben küçükle ilgilenmek zorundaydim. Yani bana kalirsa en az 4-5 yaş olmali. En azindan kreş dönemi olur evde bebekle daha iyi ilgilenilir. İlkokula başladığında küçük de büyümüş olur.