Benim oğlum da 14 aylıkken bay bay alkış inatla yapmadı Şuan 16.ayı bitmek üzere gece uykusundan tutun gün içinde sürekli alış by by alış by by yani çok kafama takmıştım ama Şuan gördüğü herşeyi taklit ediyor 10 gün içinde yapmadığı şey kalmadı aylarca uğraşmıştım ama kendi istediği zamana yapıyormuş demekki üzülmeyin sizde 🙈 ismine ve komutlarınıza anlamlı bakışlar atıyorsa ve anladığını hissediyorsanız gelişim geriliği olduğunu düşünmüyorum şahsen gördüm ve yazmak istedim 🙂🙂