İkizlerim 15 aylık, ikisinde de anlamlı kelime yok. TV tablet telefon izletmiyorum, algıları iyi araba getir top getir vs dediğimde yapıyorlar ancak kendileri hep bi şey isterken işaret ya da ıııı diyerek anlatıyorlar. Moralim çok bozuldu doktor kontrolümüz vardı bugün, doktor biraz endişeli konuştu bir ay daha bekletelim takip edelim dedi. Başka ne yapabilirim hangi etkinlikleri yapmalıyım. Oysa ki her şeyi anlatarak konuşarak gösteriyorum. Çok moralim bozuldu:((