gunesinayi0301 Evet kızlar neler yapıyorsunuz bugün planlarınız var mı benim yok çok canım sıkılıyor evde hava da yağmurlu dışarıya da çıkamıyoruz evde oturuyorum sizler neler yapıyorsunuz bari post açayım burda dedim 😂☺️😚
pasaklisinkukuli gunesinayi0301 bulaşık çamasır süpürme silme çamaşur asma katlama yemek yapmam gerekiyor
ikiprensannesi53_ gunesinayi0301 hava -11 derece görünüyor ne planı yapacam kizz camdan bile bakamıyorum 😆😆😆 bugün sözde benim bebeğimin aşısı vardi sağlık ocağına geldim asi yok dediler insan Bi haber verir hava iyi olsa sıkıntı etmicem ama yerler karlı kayıyor ve hava buz gibi öyle Bi sinirlendim sonra ablamla annemlere geldim saat 4 5 gibi evime geçerim
EmirMom gunesinayi0301 Hava buz gibi dışarda kar var Oğlumla yeni kahvaltı ettik az sonra yemek yaparım sonra temizlik ,oğlumla etkinlik oyun derken eşim gelir yemek yeriz çay kahve içeriz film izleriz ve kapanış olur ☺️
kivircikannesi gunesinayi0301 Hava soğuk AVM ye gideriz. Oyun alanında oynatırım. Sosyalleşmeyi çok seviyor, oradan bir arkadaş bulur 😁
gunesinayi0301 ikiprensannesi53_ oo iyi yapmışsın iyi keyifler ama gerçekten sağlık ocağında haber vermeleri gerekiyordu ☺️
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Kirli çamaşırlar var ama hava yağmurlu Onun dışında ne yemek yapacağım bilmiyorum krep ve kahvaltılık mı yapsam diyorum
gunesinayi0301 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala o sorun bnde de var ne yapicam bilmiyorum canım yattığım yerden kalkmak istemiyor 😂
ikiprensannesi53_ gunesinayi0301 yanii gerildim ister istemez disarda zor yurunuyor suan 🙄 aşı cuma gelecekmiş pazartesi sabahı arayacakmisim da bilmem ne
gunesinayi0301 ikiprensannesi53_ baya sorumsuzluk yani sinir olmamak elde değil arasan öleceksin sanki 🥴💆🏻♀️🙄
LaMamaDellaCicala gunesinayi0301 disari ciktik oglumla plastik ve cam coplerimizi attik😅simdi evin icinde atini sutuyor oglan😅bende evi supureyim sileyim derken kendi kendime geldi forma takildim silip supureyim evide bez indirime girmis gidip alayim ogleden sonrada calisacam
seboss35 gunesinayi0301 eşimle banka işimiz vardı onu halletmeye gittik ceza yedik burnumuzdan geldi geldik evdeyiz modum düşük hicbirsey yapmam bugün