Selam kızlar, benim gebelik öncesinden beri insülin direncim var. Dahiliye doktoruna gittiğimde bana sadece diyet yapmam gerektiğini söylemişti ama bir türlü beceremiyorum. Doğumdan sonra daha çok artmış gibime geliyor çünkü ağzım hiç boş durmuyor sürekli yemek, tatlı vs yemek istiyorum. Gebe kaldığımda 68 kg idim şuan 74-76kgyim. 4 aylık bebeğim var. Nasıl geçecek bu insülin direnci:((