Gece sabaha kadar ful açık klima 28 derecede çalışıyor salondan odaya girince gayet sıcak olduğu belli ama gece bebeğimin suratı çok soğuk oluyor göğsü soğuk oluyor iki kat giydirdigim halde böyle üç kat giydirsem terliyor uyku tulumuyla uyuyamiyor ben anlamadım oda sıcak olduğu halde niye vücudu soğuk olur gece