2-3 haftadır salondaki masaya ne zaman çevirsem kahkaha atarak gülüyor mesela ağlıyo çeviriyorum oraya gülüyor ürkmeye başladım tek oraya öyle yapıyor sadece bir tane çiçek var başka bir obje yok eşim dün nöbetteydi valla aklım çıktı korkarım ben böyle şeylerden