hamzacanim ay ege demeyin bana ya çok zor durumda olmadıkça egeye gitmeyin doktor falan yok doğru dürüst hepsi stajer doktor çocuğunuzunnbirşeyi yoksa bile hemen damar yolu açıyolar ben o hastaneden çok çektim doğumum geldiğinde oraya gittim açılmam varmış doğumum gelmiş bana birşey yok diyip yolladılar sırf geceydi uğraşmamak için sabaha kadar sancı çektim sonra başka bi hastaneye gittiğimde az kaldı evde doğuracakmışsın nasıl gitmezsn hastaneye dediler behçet uz en iyisi oraya gidin hem araştırma hem güzel