Kızlar ek gıda bizim için tam bir problem oldu.. Şöyleki kabul etmiyor hic bir şekilde.. Maymuna döndüm birşeyler yedirebilmek için.. Şükür sağlıklı ama kilo alimi yavaş. Evet her bebis tombik olacak diye birşey yok ama mama haricinde farklı şeyler alsın istiyorum. 6 ay 20 günlük.. Bebe buskivisi felan vermek istiyorum.. Sizlerin bebeklerinin sevdiği iştahla yediği tarifler varmı.. Yardımcı olun ne olur..