bhrdrk Kızlar merhaba 2.5 aylık bebeğim için forbiome, pedia-d ve sab simplex kullanıyorum. Biz bunları ne zamana kadar kullanmaya devam edicez doktora gitmeye daha var size sormak istedim
ZeynepOzcan bhrdrk bu söylediklerinizi ne için kullanıyorsunuz? Benim bebeğim 4 aylık doğduğundan beri biz sadece ocean d vitamini kullanıyoruz
oglumubeklerken bhrdrk d vitaminini uzuuuuun bi süre kullanmak gerekiyor oğlum 2 yaşında hala d vitamini kullanıyoruz. Sab simplex gaz için sanırım gaz sorunu ortadan kalkınca yani gazını kendi kendine çıkarmaya baslayinca kullanmayı bırakabilirsiniz. Diğer ilacın ne olduğunu bilmiyorum.
Minedmn Doğduğundan beri hiç ilaç kullandirmadim doğal yollar ile devam ediyoruz kullandığınız ilaçlar hakkında bilgim yok 😊bebeğim 1 buçuk yaşında
Minedmn bhrdrk mizaç ilmi var bilirmisiniz bilmiyorum gaz ve kabızlık anneden geçer süt içiyor çünkü çocuk kendi yeme icmenizi değiştirmeniz lazım