Gunesnil_23 Ben taktırmıştım ama aşırı kanamam oldu hastaneye gittiğimde doktor hiç bir şey demeden geri çıkardı takan kişi farklıydı hani ilaç vs kullanılıyormuş sanırım ona başvurmadan direk çıkardı o anlık şaşkınlıkla müdahalede edemedim pişmanda oldum açıkçası tekrar farklı bir hastaneye gidip randevu alacağım taktırmaya düşünüyorum sizde kanama vs oldu mu acaba