Unicorn ben de çekiyorum o Migreni bebeğim biraz büyüdükten sonra botox tesavisine başlayacağım çözüm yok migrene çözüm yok yani normal baş ağrısına var ama migrene yok ( bu biraz şey gibi oldu seni kocanın evi yok anla artık senin kocanın evi yok kocanın evi yok -Müge Anlı ) :D
bu arada şimdi atağım olunca serum bağlatıyorum parasetamol baya büyük bir serum doktor bişey olmaz dedi