ahbus94 Kızlar biraz araştırma yaptım içeriği en temiz olan bu şampuan. Kullanan var mı memnun musunuz ?
adaatuna ahbus94 Şampuanı kullanıyorum çok memnunum köpük halinde. Duş Sırasında çok pratik oluyor köpürtmekle uğraşmıyorsun. Yağını da severek kullanıyorm
kums ahbus94 doğduğundan beri şampuan ve yağını kullaniyorum çok memnunum konak falan hiç olmadı hepte onu kullanmayi düşünüyorum eczanede çalışıyorum tavsiye ederim