O1Anne geçenlerde aynısını yaşadık 15 aylık oğlum. Hç birşey yemek istemedi üzüldüm falan ama zorlamadım sevdiği şeyleri vermeye çalıştm. Halada eskisi gibi yemiyor. 14 aya kadar 3 ana 2 ara öğün yapardı. Ara öğünlerde yulaf yerdi mutlaka ve yoğurt. Şuan ikisinide asla sürmez ağzına. 3 öğün yiyor işte şöyle böyle. Aralarda da 1 muz yer, 1-2 dilim elma falan. Eski iştah kalmadı ama düzelcekler inşallah. Oğlum 3 azı diş birden çıkardı, şimdide 4. Azı geliyor . Bende diştendir diye ümit ediyorum