Selam güzel anneler, bebeklerim 12 aylık. Günde 3 ana öğün veriyorum. İki defa gündüz uykuları var. Her uyku öncesi de 3-4 ölçek mama veriyorum. Aralarda bazen ara öğün meyve kraker bisküvi vs veriyorum. Sizler bu yaşlardaki bebeklerinizi nasıl besliyorsunuz?
Diğer merak ettiğim konu ise benim bebeler hala benim yedirmemle devam ediyor. Ara sıra pankek falan ellerine veriyorum yiyorlar. Onun dışında önlerine vakumlu tabak koyuyorum mesela onu kaldırıp atıyorlar. Makarna erişte falan asla yemiyorlar tükürüyorlar. Çatala bazen bir şey takarsam bi hoşlarına gidiyor yiyorlar ama tam olarak dahaca kendi kendine beslenmeyi bilmiyorlar. Acaba geç mi kaldım ben hep kendim yedirdiğim için mi böyle oldu. Yoksa daha anca mı vakti geldi? Sizlerin bebekleri ne zaman kendileri tabaklarından yemeye başladı?