Bende oğlumu 2 ay emzire bildim 6 aya kadar da mamayla büyüttüm sonra kendi bıraktı istemedi şuan 2 yaşında çok nadir hasta olur sağlığı olsun gelişimi olsun hepsi normal çok şükür, bende isterdim anne sütüyle büyüsün ama o çocuğun rızkı o kadarmış elimizden geleni yapıyoruz sonuçta seninde için rahat olsun elinden geleni yapmışsın Allah sağlık versin çocuklarımıza 🌸