RabiaOztrk22 3yas kızım öksürük burun akıntısı boğaz balgam var öksürük boğuluyor biraz çıkarıyor tekar aynı fizyolojik serum günde 2defa burun yikiyorm aşırı daraldığı zaman nebul ventolin veriyorm. Felixar havası var onu veriyorm 1aydir geçmedi antibiyotik kullandık acil serum verdiler ventolin ve hava yazıp eve gönderiyor. Bir türlü geçmiyor kozalak pekmezi veriyorm sabah akşam rahat uyuyor iicine zencefil ballı macun var aktardan aldım ikisi karasdirdim 1cay kasık veriyorm.
((Birde ayva çekirdeği karanfil 1bardak sıcak su. Cam kavanoz soğutup 1tatli kasık verdim 2yas üstü çocuklar içinmis bu)))