baharbahce MyDarlingSon ben tire pastorize alıyorum poşet süt onunla mayası iyi tutuyor diğer sütlerle de denedim tam koyulaşmadı yoğurt tabi belki benden kaynaklıdır ama deneyimim bu yönde
aileceksaskiniz MyDarlingSon ben hiç birini bulamadım dost pastörize yağı 3.7olanindan aldım taş gibi tuttu
Semaaa39 MyDarlingSon sütaş,pınar, bimşn altın sütünü vs denedim. En güzeli filenin kendi pastörize sütü çıktı. Taş gibi güzel yoğurt oluyor. Yoğurt makinesinde yapıyorum. Diğerleri daha sulu kalıyordu