benim bebeğimde almıyodu ilk aylar canım gögüs ucumu kavrayamıyordu küçük geliyodu bide zaten çene kasıda biraz zayıf kalıyodu silikon uç kullandım ilk 1 1 bucuk ay yavaş yavaş bıraktırdım önce bi gögsümü normal emzirmeye alıştırdım sonra diğerini sen yine vazgeçme emzirmekten emdikçe sütün çoğalır