Balbebekim bana çocuk doktorum soğuk hasta etmez insan hasta eder demişti havasız biz evde daha çok mikrop olması ihtimal aynı dr odanın 21-22 derece olmasını ve çocuğun tek tulumla durmasını önerdi 22 bana soğuk geliyor ben bütün evi 25 te sabit tutuyorum camı açıp 10-15 dk havalandırdığınızda diyelim 21 e düştü kapattığınızda dklar içinde 25 e çıkıyor hemen o sürede o odayı kapalı tutarsınız bir şey olmaz