Cnsy00 14 aylığız biz 10. Aydan beri bu sorunu yaşıyoruz sadece mama ve ara öğün olarak verdiklerimizi yer kahvaltı oldu bitti sevmez yemez.. hamur işi şeyleri yer yerse.. yani onlar istemedikçe bi çözümü yok en azından ben bulamadım 😂 bunu kabullenmek sizi rahatlatır inanın zorladıkça daha kötü oluyor biraz zamana bırakın ömür boyu mama içecek değiller sonuçta