Benim kızımda 3.5 aylık . Bizde 2 haftadır geçmeyen öksürük vardı geçen de ateşlendi .hafif hırıltısı var . Doktor antibiyotik yazdı ama kullanmadım. Ateşi iki gün boyunca çıktı calpol verdim . Sanırım direnç kazanıyor azalma oldu . Öksürüğü azaldı . Odasına soğanı kesip karanfil bastırıp koydum . Peteğin üstüne atleti ıslatıp sıkıp nemli bir şekilde koydum . Nem ölçerim %40 iken % 50 oldu işe yarıyor . Odayı sık sık havalandırdım . Benim kendi annem de kuyruk yağını eritip beze sürüp ılık göğsümüme koyarmış bebekken yap dedi daha yapmadım. Deneyeceğim