Kızlar oğlum gece saat başı kalkıyor beslenmek istiyor. Mama veriyorum uyuyor ama nasıl uyuma sürekli kıpır kıpır hep sallıyorum emziği atıyor ağlıyor emziği geri veriyorum doğduğundan beri kısır döngüdeyim resmen. Uyku eğitimiyle çözebilir miyim bu işi çünkü bu aylarda gece en fazla 3 defa falan beslenmesi gerekiyor bizimki alışkanlığa döndü