Eymenmom1 Kızlarrr komik hikayemi aklıma gelmişken paylaşmak istedim sizinle. Bizim çocuk 6. Ayına girince emzik değiştirme zamanı gelmişti neyse aldık bi öğürme büyük olduğu için istememe zaten emziği çok seven bir çocuk değildi dedimki fırsat bu bıraktırayım vermedim almadı pek zaten sonra alıştı uykuya geçişte alıyo uyumak üzere tükürüyo emziği😂 neyse o ara çok huysuzdu damakları kızarık diş dönemi işte geceleri sık uyanıyo mahfolmuştuk karı koca bigün kocam bakıyor gece emziği nerdee diye bağırıyo ya diyorum emzikten değil emerkende huysuzdu bi kaç gün önce zaten. sevmiyo neyse verdim uyutuyo çocuğu gene atıyo uyanıyo emziğide istemiyo sonra demesinmi küçük diğer emziği ver ya dedim o hiç olmaz 6 aylık oldu neyse verdi yok gene huysuz böyle bi kaç günümüz kavgalı geçiyor fırsat diyorum bırakır bu köstek tabi bü kaç gün sonra bu sefer diyoki galiba haklısın emzik yok diye huysuz değil evet diyorum 1 haftamız böyle geçti şimdi 8 aylık emzik emmiyo ama geceleri arada huysuzluğu tutunca kocamın huysuzluğu geliyo aklıma😂😂 herkese diyorumki oğluma emziği bıraktırmak kolay olduda kocama bıraktırmak çok daha zordu emzik emen bebelerinizz varsa kızlar 6 ay emzikte zorlanıyorlar biraz tam bıraktırma fırsatı çok şükür yaşına gelmeden bıraktı ilerde belki çok zorlanırdık buda böyle bi anıydı 😂😂
Eymenmom1 srgl3362 seviyorsa bırak yaşına kadar ya da 1.5 yaşına kadar emsin sonra denersin elbet bırakıyorlar bizimki doğuştan çok bağlı değildi kolay oldu ondan bırakır zamanla💖💖
nescafebagimlisi Benim bebeğim 15 aylık oldu emziğe düşkünlüğü arttı o aylarda sadece uyurken tutardı artık gün içinde gidip alıp ağzına koyuyor , ben bıraktırmak için daha erken olduğunu düşünüyordum aslında bunu görünce durup bir daha düşünüyorum şuan 🥹
Eymenmom1 nescafebagimlisi kesinlikle 6. Ay civarı diğer emziğe geçince bi istememe oluyo genelde. fırsat gördüm bu olayı yoksa dedimki büyüdükçe emziği tanıyacak daha çok bağlanacak doğru düşünmüşüm sizin yorumunuzu görünce inş en kısa zamanda kolay bırakır sizin bebişte 🙏🙏🙏
nescafebagimlisi Eymenmom1 biz diğer emziğe geçince de problem yaşamamamıştık ama emziksiz duruyorsa gerek yok emziğe benimki de 1 günde unutabilir belki vermesem ama benim emzikli bebeklere zaafım var ağız yapısını bozmayacağını bilsem 😍
Eymenmom1 nescafebagimlisi çok seviyor demekki problem yaşamadıysa😂 burda görmüştüm istemeyen bebekleri 6. Ayda bizimkide istemeyince fırsat kolladım😂