Kızlar selam oglum 13 aylik oldu süt alerjisi vardı evolvia rp2 kullanıyordum mama raporum bitti doktorumuz yeni rapor çıkartmıyor. Alerji polikinligine yönlendir di bizi ama orasıda 1 yaşında olduğu için ek gıdaya yöneltti bizi bebeğim ek gıda yiyor ama uykusu geldiğinde mama içmeden uyumuyor.. alerji öncesinde sma comfort optipro denedik çok kusma yapiyordu şimdi ben hangi mama alsam ..? Aranızda bebelac kullanan var mı sarı paket ile gold arasında ki fark ne .??