Happy momdan geliyorum. Çok şükür bebeğimi kucağıma aldım 2 gün önce. İlk gün kolostrum sütüm geldi bebek o sütü emdi. Ama sonra sütüm bitti o da emmek istemiyor mamaya başladık. Sezeryan sonrası bu durumu yaşayan oldu mu, kaç gün sonra sütünüz geldi. Bir de en iyi mama markası hangisi?