Kızlar 2 gün öncesinde kızımın hafif bi
Burnunda hırlama vardı sonra gece hafif öksürük oldu derken bu öksürük gece ve gündüz olmaya başladı dün gece öksürükten ve tıkanıklıktan hiç uyuyamadı yatamadı ya daha 2 ay önce b
Hasta oldu enfeksiyonu yüksek çıktı antibiyotik iğne şurup kullandı şimdi 2 gündür dut kürü ıhlamur pekmez tereyağı herşeyi yapıyorum burnunu da temizliyorum ama daha önceki hastalığında da çok temizlemiştik şimdi ağlıyor ve istemiyor yine de temizlemeye çalışıyorum sabah da ateşi çıktı ya 37.8lerdeudi 10 ayıj içinde sorum şu doktora götürmeyi düşünüyorum ama yeni daha kullandık antibiyotik tekrar hemen ilaça başvurmak istemiyorum Başka neler yapabilirim ya 😓