EmirMom sinemblll 90 CC içip kusmuyorsa bence sorun yoktur tamam daha ufak ama her bebeğin bünyesi farklı
ahsennveraa sinemblll bana da 30 ml den fazla verme demişti hemşire midesi küçük diye ama çok ağlıyordu fazla verince rahattı.Hemşire de kusmadığı sürece ver o zaman dedi.Çok içebilir bebekten bebeğe değişiyor
Eymeninannesiiiiiiiiii sinemblll çok fazla bence 1 aylık olana kadar 45 CC aşma demişti doktorum saatleri kisaltip o şekilde veriyordum ben