miniknefess Kızlar 6 yaşında oğlum var atkı ya da boyunluk alacağım boyunluk da atkı gibi örme. Hangisi daha kullanışlı oluyor sizce
seninbenimlederdinne_ miniknefess Bence boyunluk daha mantıklı, kolayca takabiliyorsun çocukla pratik şeyler daha iyi oluyor ben boyunluk kullanıyorum atkı uzun rahatsız ediyor kızımı. 15 aylık kızım kendisi takıyor.
CafeChocolat Düştü açıldı geri takamadı sorunu yok tabiki boyunluk, 1 buçuk ve 3 buçuk yaşlarındaki kızlarıma kullanıyorum hatta kendileri takar