Kızlar 6 ay 25 günlüğüz doktorumuz bize 13.ayda tek doz önermişti ama kendisi hastaneden ayrıldı şimdi gelen doktorda siz kendiniz yaptırmak istiyorum derseniz ben ona göre planını yaparım diyor şimdi bizim ayımıza göre kaçıncı ayda başlanıyor dozlara ve tek doz yapturıcak olan ya da yaptıran var mı hangisi iyi karar veremedim açıkçası 🤷🏻😒