terliklerimlegeldim silad70 Aylık 1200 tl yatıyor size, bu zamana kadar da 9600 almışsın canım. Ben almıyorum ama toplam dediği için bu zamana kadar yatandır, son ödeme de en son ki aylık yatan tutardır diye düşünüyorum ☺️
Melis1706 silad70 1200 lira nedir ya ne dogalgaz faturasi yatar dogru duzgun nede kira resmen ne komik rakamlar yatiyor bende basvjrdum sonuclansin diye bekliyordumda bu nedir ya
BurcuKucuk silad70 hayır, toplu yatmamış. Bugüne kadar aldığınız ödemlerin toplamı yazıyor. 1200₺ üzerinden 8 ay ödeme almışsın. 1200*8=9600.
-ikizlerim- silad70 olmaz olur mu tabiki var lütfen kaymakamlığa gidin ve başvurun. Çoklu doğum yardımı diye geciyor 2 yaşına kadar 2 ayda bir ödeme yapılıyor bebek başına.
tuba6906 Sosyal yardım başvurusundan sonra eve mi geliyorlar yoksa direkt online olarak mı işlemler yapılıyor
Hmsltnkskn silad70 ben hep alıyorum her ay. PTT karta yatıyor gidip çekiyorsun. Alttakide bugüne kadar toplam yatan tutar 🙂