Bizde kullanıyorduk beş aylığız üç numara bez küçük gelmeye başladı dört numara bezden aldık oda çok büyük sıkıyor izi oluyor a101 in yeni seri bezinden aldım üç numara 5-9 kilo arası cidden memnun kaldım tam ideal tavsiye edebilirim iz olmuyor ve sıkmıyor pişik olmadı