Bebekler de idrar yolu enfeksiyonu olup olmadığı nasıl anlaşılır belirtiler nedir? Kızım idrarını yaptığı zaman çok ağır bir koku oluyor sanki çişini değil de kakası yapmış gibi kokuyor ve rengi de sarı oluyor. Yeni doğduğunda 1 2 defa çişini yaparken ağlıyordu normal denilmişti yenidoğanlarda olur denilmiş. Şimdi bu bizde ki belirtiler enfeksiyon olabilir mi? Kendiliğinde geçer mi yoksa illa antibiyotik tedavisi mi gerekiyor. Kimse linçlemesin ama çok zor duru.da kalmadıkça antibiyotik kullanmakta istemiyorum.