Kızlar 14 aylık bir kızım var son 2 haftadır falan çok huy degıstırdı küçük azılar çıkarttı falan derken inatlaşmaya başladı yapma hayır dedgım seyleri gözüme baka baka yapıyo sonra dışarı çıkarttım hava alsın dıye yürüyor bu arada ben sağ tarafa götürüyorsam o inadına sola gıdıyor elınden tutuyorum elını cektırıyo kendını yere atıyo resmen sonra aglıyo ee bende sinirleniyorum tabi bıraktım Gitsin dedim düştü sonra Da ben napım dışarı çıkartmak bile dert oldu evde zaten oturduğum an basımda aglıyo durduk yere sureklı meme ıstıyo