Duru07 herkes farklıdır tabi ama ben sezaryen oldum ve 2 ay dogrulamadim bile,oksurmeye korkuyodum dikislerim çok ağrıyordu. Bebegimi kucağıma yanımdakiler verip alıyorlardı tek başıma alamiyodum bile.benimki baya ağrılı sancılı geçti. aradan 3 sene geçmesine rağmen en ufak bir üşütme de dikiş yerlerim sancilanip sızlıyor..