Benimde bir azalıp bir artıyor. Kısmet artık. Napsam olmuyor. Annelik çok özel bir şey süt verebilsek ne iyi olur ama süt herşey değil asla kötü hissetmeyin. Olmayınca olmuyor Maalesef. En önemlisi mutlu bir anne. Bunu unutmayın. Süt verse de vermese de. Çocuğuna bakabilse de, çalışmak zorunda olsada en önemlisi sizi mutlu ve huzurlu bulması. Bir kokumuz yeter. Benim annemin bir kokusu bir koynuna sokulmak, öpüşü yetiyor. Emin olun onlara da yetecek ☺️