Günaydın herkese. 2 yaşında oğlumun pazar gününden beri ateşi var. Dönüşümlü dolven calpol verdim geçmedi. Pazartesi doktora götürdüm influenza olabilir dedi enfluvir verdi ama hâlâ ateşi var hem de 38-39 arası. Öksürüğü de arttı. Ateşin bu kadar uzun sürmesi normal mi? Çok fazla ateş düşürücü de vermek istemiyorum. Işık duş, nemli bez koyma gibi şeyler de işe yaramıyor. Tecrübesi olan anneler yardım eder misiniz🙏🏻