NewMomm1 Arkadaşlar 9-10 aylık bir kedimiz var. Hep yatak odamızın kapısı kapalı yatarız. Yani yeni kapatmaya başlamadık. 2 gündür kedimiz gece sürekli kapıya gelip bağırıyor miyavlıyor. Artık delirmek üzereyiz. 1 aylık oğlum var oğlumu uyutuyorum biraz uyuyim diyorum kedi sayesinde asla uyuyamıyoruz. Ara sıra anne sütünden sonra ilave mama verirdim bu gece oğluma sürekli mama vermek zorunda kaldım. Dinlenemediğim için haliyle sütüm de etkileniyor. Nolur başına gelen biri varsa bir çözüm yolu lazım bana en acilinden. Kısırlaştırılmadı ondan ötürü yapar mı bilmiyorum bugün dışarısı buz gibi olmasına rağmen kısırlaştırmaya götürücem mecbur. Kısırlaştırdıktan sonra düzelir mi neden yatak odasının kapısında bağırır anlamıyorum açınca susuyor ama dediğim gibi yeni başlamadık kapıyı kapatmaya. Her zaman kapatırdık hiç bağırmazdı. Mecbur kapatıyorum oğlumun beşiğine atlıyor bir anda üstüne doğru.
Rwerdst NewMomm1 kısırlaştırmayla alakalı. Ben kedimi salona alırım hep orda kapatırım. Küçükken başlamıştık ama dönem dönem kapıyı tırmalıyor. Mesela sabah 7 de süpürge çalışıyor o zaman perdeler kapalıysa tırmalıyor korktuğu için ve miyavlıyor 😁 onun dışında yatacağımız saatte odasına girer uyur bende kapıyı kapatırım
sezer2022 NewMomm1 benimkide öyleydi artık bebeği uyandırıyor diye balkona koyduk,, korumalı sıcak güzel bi kedi evi aldım,, bikaç gece uludu ama alıştı artık (yada kendinizi odaya kapatmak yerine onu bi odaya kapatın)
beyza1207 NewMomm1 benimde iki erkek kedim vardı yüksek ihtimalle ilgi istiyor kapınızı kapatmak yerine kapılara takılan sineklikler var açılır kapanır onlardsn taktırsanız belki çözüm olur son zamanlarda strese girmiştir herhangi birşey yüzünden
madonnaa NewMomm1 Bir buçuk aylık kızım var ve 1 yıldır kedimiz var. Hiçbir kapıyı kapatmadik o da ne bize ne kızımıza hiç zarar vermedi çok şükür. Kızım beşikte yatar patili kızımız da ayağımızın orada yatar. Belki sizinki çocuğu kiskanmis olabilir ya da kızanda olabilir ya da çocuktan dolayı tepki gösteriyor olabilir?
NewMomm1 Rwerdst inşallah düzelir kafayı yiycem yoksa😒 bugün veterinerde boşluk bulursam ilk işim götürüp kısırlaştırmak😒
NewMomm1 beyza1207 ama kapıyı hep kapattık yeni olan bir durum değil ki. Oğlumdan dolayı odaya alamıyorum beşiğe bir anda zıplıyor dün odaya biraz aldım sussun diye oğlumu kucağıma aldım uyuyamadım bu yüzden. Bilmiyorum napacağız
sezer2022 NewMomm1 pes etmeyin mecbur alışacak,, yani hayvanı kapatmak dururken kendinizi odaya kapatmak doğru değil
Kubraae Benim kedimde oglum bebekken kiskancliktan pusetine besige hatta oglumun ustune bile isedi ama sabrettik duzeldi alisti sonra arada hala kiskanir oglenleri gider besikte yatar yaklasmasina izin verin merak ediyo olabilir bu dönemde onu dislamamalisiniz kiskandigi icin daha cok dikkat cekmeye calisiyo suan zaman geçtikçe alisip duzeliyolar. Suan oglum emekliyo mesela kedimin arkasindan gider kedim kacar ufak ufk oyun oynamaya basladilar bile
Mervetnl NewMomm1 Kısırlaştırılmadı ondan ötürü yapar mı Yapar benim kedim çıldırmış gibi miyavlıyordu kapıda. Birde bebeği kıskanıyor olabilir benide alın diye. İlginiz azaldıysa ondan da yapıyor olabilir 😊
Mnli NewMomm1 kızgınlık dönemine girmiş olabilir o dönemde çok bağırıyorlar umarım kısırlaştırınca geçer benim kedim 8 yaşında biz kısırlaştırmadık iki ayda bir bağırıyor dediğiniz gibi
Kubraae Hayvani kapatmakta cok yanlis Bana göre ikitarafinda kendini kapatmamasi lazim kedi o evz girdiyse ev onundurda istedigi yere girip cikmasi rahat hareket etmesi lazım siz onu kisitladikca daha cok huysuz davranislar sergiler. Kendi kedim beni bi cok konuda aglaticak hale getirmistir ama hic bi zama. Odaya kapatmadim oda bi evlat ve bu davranis cok yanlış