Eşim dört gündür çok hasta ikinci gün acile kaldırdılar serum falan yemiş doktor iğne yapmış falan normalde grip olsa bir günde atlatır bize bulaştırmamak ıcın eve gelmiyor dört gündür kaynanam ona bakıyor baya durumu kötü şimdide geceden beri kan Kusmaya başlamış kemikleri felaket sızlıyormuş ağrılardan uyuyamıyormus acaba özel götürsek mi devlet çok kalabalıkmış salgın varmış büyük şekilde böyle salgın mı olur adamın ciğerleri parçalandı resmen varmı salgını böyle yaşayan