nslhnustnl Bebeğim 3 ay 20 günlük iki gündür balgamlı öksürük var az önce balgam çıkarttı burnuda tıkalı hapşurup rahatlıyor ama hala çok tıkalı ateşi yok ne yapmalıyım bir şey söyleyin lütfen
Gunesnil_23 nslhnustnl bizim de öyle maalesef yeni başladı burnunu sürekli temizliyorum daha önce de olduğu için ilaçları var onları iciriyorum
nslhnustnl Gunesnil_23 bende temizliyorum ama nafile nefes alırken zorlanıyor doktora gidemedim yarın gidicem inşallah bol bol emzirmeye çalışıyorum