Linaaa90 gaz damlası kullanıyormusunuz.biz kullandığımız zaman daha çok ikindigini fatkettik ve hemen bıraktık. Bir kaç gün sonra devletin verdiği d vitaminini verince gazının arttığını farkettik ve hemen doktorumuza danışarak onu da bıraktik. Şimdi masajla gaz çıkarmasını destekliyorum daha rahat ve huzurlu. Sadece çok biriktiginde bir iki ikinir cikaramazsa masaj yapıp hallediyoruz.