Merva96 Oğlum kakasını yaparken son günlerde mukuslu yapıyordu iki gün önce hafif kanda vardı yaptığında doktora gittik muayene etti numune aldı sonuç dizenteri çıktı. 2 tane antibiyotik yazdı 10 güne geçer dedi. İshal bu arada. Yaşayanlar var mı nasıl geçti süreç? Ben çok korkuyorum ağlıyorum sürekli. Sudan bulaşıyormuş genelde hijyene dikkat edin dedi. Bebeğimi kimseye vermiyorum elletmiyorum öptürmüyorum. Sonradan aklıma banyo suyundan içtiği aklıma geldi. Onu söyledim ondandır dedi.
Burcubuse26 Merva96 çok geçmiş olsun bi fikrim yok ama bende banyo suyundqn çok korkuyorum yutuyo içiyor kızım çünkü ister istemez bazen bilerek
Merva96 Burcubuse26 çok teşekkürler bulaşıcıymış lütfen kaynatıp suları öyle yıkayın bende bundan sonra öule yapacağım
Burcubuse26 Merva96 bebekken öyle yapıyorduk şmdi 2 yaşında kızım ve tayin için geldiğimz yerin sularınzaten pis ve kötü yani Allaha emanetiz ben 1 ay aralıklarla probiyotik veriyorum 5 aylık bebeğe verilirmi bilmiyorum doktorunuza bi sorun isterseniz
Aysegulb Merva96 kanlı mukuslu kaka mı belirtiymiş sadece onu anlamadım bu alerjide olabiliyor ama numune almıs dr , varmı baska belirtileri
Aysegulb Merva96 çok geçmiş olsun, bebek oldugu ıcın sıvı kaybetmesi daha cok olur emzıyorsanız bol bol emzırın , evde antibiyotik tedavısı verdıyse cok korkmayın yatışta verebilirdi oyle dusunun , bır ıkı hafta sürüyor diye biliyorum cok gecmıs olsun
susiron Merva96 Geçmiş olsun kaç yaşında .bı arada aşı vuruluyor çocuklar bulaşıcı hastalıklar için ..Halen nasıl kapiyorlar anlamıyorum .
Aryamlinamom Merva96 amipli dizanteri mi çıktı tahlilde eğer bu çıktıysa amip virüsü bulaşması imkansız bana bizzat alerji profesörü söyledi banyo suyundan falan da bulaşmaz dedi
Merva96 Aryamlinamom gizli kan pozitif, 8-10 lökosit, 5-6 eritrosit, amip kisti görüldü. Suprax ve flagyl şurup yazdı 10 gün boyunca kullancaz. 13 ünde doktora gidicez menenjit aşısı için o sırada yine muayene eder