Selam Arkadaşlar ben bebeğim doğduğundan beri sleepy bebek bezi kullanıyorum. 2 numaraya geçtiğimden beri hafif pişik olmaya başladı. 1 numarada sıkıntı yaşamadığım için 2 den devam ettik. Hiç ıslak mendil kullanmadım hep ılık su pamuk yapıyorum. Mustela pişik kremi kullanıyorum bu süreçte oda işe yaramadı. 3 gündür hametan kullanıyorum sabah biraz fazlalaşmış bezden olabilir mi ? Bezi değiştirsem stokta paketlerim var onları ne yapacağım bilenler yazabilirsiniz.